Case studies

Συνεργάτης που υλοποίησε: Mega Support   

"Οι εφαρμογές PRISMA Win και η συνεργασία μας με τη Mega Support ανέλαβαν για εμάς όλη την επιχειρησιακή οργάνωση και  μας βοήθησαν στο να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτό που γνωρίζουμε καλύτερα...να ζυμώνουμε με αλεύρι, αλάτι, λάδι, μαγιά, νερό, σουσάμι, ζάχαρη και … αγάπη!"

- Δημήτρης Γρίβας - Ιδιοκτήτης της αλυσίδας Κουλουράδες

Συνεργάτης που υλοποίησε: Mega Support    

"Με τις εφαρμογές PRISMA Win μειώσαμε ακόμα περισσότερο τον χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών μας τόσο εντός του καταστήματος όσο και στο delivery, που ήταν και η βασική μας απαίτηση από το πρόγραμμα που θα επιλέγαμε. Η επιλογή μας τελικά μας δικαίωσε, αφού η παραγγελιοληψία τώρα γίνεται γρήγορα και από τους σερβιτόρους, αλλά και από το τηλέφωνο! Αποκτήσαμε έλεγχο όλων των λειτουργιών του καταστήματος, οργανώσαμε τις διαδικασίες μας και το προσωπικό μας και όλα λειτουργούν ρολόι"
- Ευθυμίου Γιάννης

 

Συνεργάτης που υλοποίησε: Smart Computer - Άκουρος Χρήστος

Το Danesi Coffee House, στην καρδιά του εμπορικού κέντρου Golden Hall, εμπιστεύτηκε για τη μηχανοργάνωσή του την εταιρεία Smart Computer και τις εφαρμογές ασύρματης παραγγελιοληψίας PRISMA Win της Megasoft. Σε μία ατμόσφαιρα με έντονο χρώμα και μινιμαλιστικές γραμμές, στον πρώτο όροφο του πολύβουου εμπορικού κέντρου Golden Hall στο Μαρούσι, μπορεί κανείς να απολαύσει γεύσεις άκρως δελεαστικές, ξεκινώντας από τον διάσημο ιταλικό espresso danesi...έως και το προσεκτικά επιμελημένο φαγητό

Συνεργάτης που υλοποίησε: Mega Support

To meeting place του Χολαργού, το all day cafe-bar Bootleg, εμπιστεύτηκε τη μηχανογράφησή του στη Mega Support και επέλεξε τις εφαρμογές PRISMA Win της Megasoft.

Συνεργάτης που υλοποίησε: Exabit

Η ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και οργάνωσης του σύγχρονου pet Shop, της Megasoft καλύπτει όλο το εμπορικό κύκλωμα της επιχείρησης (χονδρικές & λιανικές πωλήσεις, αγορές, παραγγελίες κτλ) και προσφέρει τη μέγιστη ταχύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών εντός καταστήματος. Παράλληλα, διευρύνει τους ορίζοντες της επιχείρησης και τη "βγάζει" από τα  πλαίσια του φυσικού καταστήματος ταξιδεύοντας τα προϊόντα της σε νέους πελάτες όπου και αν βρίσκονται με την εφαρμογή παρακολούθησης και διαχείρισης e-shopping!

Σελίδα 1 από 3