Case study - Benvenuto

" Μετά από ενδελεχή έρευνα αγοράς πολλών μηχανογραφικών συστημάτων καταλήξαμε στους καλύτερους! Οι παραγγελίες ελέγχονται και δρομολογούνται αυτόματα και τα καταστήματα λειτουργούν άψογα και αυτόνομα ακόμα κι όταν δεν είμαι εκεί"
 - Κουτσού Ελένη-

 

Η επιχείρηση & οι ανάγκες

 

benvenuto argyroupolhΑνήκοντας στην οικογένεια της Benvenuto Pizzeria-Trattoria, τα καταστήματα στην Αργυρούπολη και το Αιγάλεω ακολουθούν και ασπάζονται τη φιλοσοφία και τις αρχές για παρασκευή γνήσιας ιταλικής πίτσας με τα αγνότερα υλικά. Η αποκλειστική συνταγή της πίτσας σε συνδυασμό με τον παραδοσιακό τρόπο παρασκευής της και την ξεχωριστή της γεύση, έγιναν το σήμα κατατεθέν της αλυσίδας που από το 1991 ξεκίνησε να κατακτά το ελληνικό κοινό. Η αλυσίδα αναπτύχθηκε με τη μέθοδο του Franchise και σήμερα αριθμεί 9 καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η προσεκτική επιλογή των συνταγών που ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς πελάτες, η σχολαστική καθαριότητα των ειδών και των χώρων δημιουργίας του φαγητού και η επί τόπου παρασκευή τους, είναι οι 3 θεμελιώδεις αρχές των εστιατορίων που εγγυώνται τη γευστική ικανοποίηση των πελατών.

Έχοντας θέσει τον πήχη τόσο ψηλά, δε θα μπορούσαν να μην επενδύσουν στην άψογη και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών οι οποίοι απολαμβάνουν τις χειροποίητες γεύσεις της Benvenuto στο σπίτι ή στο γραφείο με την υπηρεσία του delivery. Η ανάγκη, λοιπόν, για τηλεφωνική παραγγελιοληψία στον ελάχιστο χρόνο και με τη μέγιστη ευκολία ήταν το βασικό ζητούμενο. Ο στόχος είναι πάντοτε η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών, οπότε η τηλεφωνική λήψη των παραγγελιών, η αποστολή τους στην κουζίνα προς παρασκευή και η διανομή τους στον χώρο του πελάτη ήταν μια διαδικασία που έπρεπε να αυτοματοποιηθεί.

 

 

Η λύση

Την ανάγκη αυτή κάλυψε πλήρως η εφαρμογή της Megasoft PRISMA Win Delivery - Take away που εγκαταστάθηκε σε 3 σταθμούς εργασίας για καθένα από τα 2 εστιατόρια, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους και προσφέροντας:
• άμεση ανταπόκριση στις παραγγελίες των πελατών με αναγνώριση εισερχόμενων κλήσεων και προβολή των στοιχείων του πελάτη στην οθόνη αφής, χωρίς να χάνεται πολύτιμος χρόνος
• γρήγορη παραγγελιοληψία, και μεταβίβαση της παραγγελίας στην κουζίνα χωρίς καθυστερήσεις και λάθη
• άμεση παράδοση των παραγγελιών στον πελάτη.

Ο χρήστης μπορεί να προβάλλει στους χάρτες του Google όλα τα σημεία των παραδόσεων των ανοιχτών παραγγελιών, βοηθώντας έτσι στον σχεδιασμό των δρομολογίων των διανομέων με τον βέλτιστο τρόπο για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα στις διανομές. Η εφαρμογή προσφέρει μια πληθώρα στατιστικών αναφορών, δίνοντας στην επιχειρηματία ξεκάθαρη εικόνα για την ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια, για τον αριθμό των παραγγελιών που εξυπηρέτησε κάθε διανομέας και σε πόσο χρόνο, για το ποιοι διανομείς είναι εκτός καταστήματος και για πόσο χρόνο, αλλά και πόσα χρήματα πρέπει να παραδώσει ο κάθε διανομέας στο τέλος της βάρδιάς του.

 

 
Τα οφέλη

BENVENUTO AIGALEW2Τα οφέλη που αποκόμισαν τα κατάστημα Benvenuto στην Αργυρούπολη και το Αιγάλεω από τη χρήση των εφαρμογών PRISMA Win Delivery-Take away ήταν άμεσα και συνοψίζονται στα εξής:
-Ταχύτητα στη λήψη των παραγγελιών
-Απρόσκοπτη λειτουργία
-Εξάλειψη λαθών κατά την καταχώρηση παραγγελιών στις ώρες αιχμής
-Πλήρης καταγραφή και παρακολούθηση των παραγγελιών (εκτελεσμένων, ακυρωμένων κτλ.)
-Καλύτερη οργάνωση της κουζίνας και των αποθεμάτων
-Σωστός προγραμματισμός προσωπικού και αύξηση της παραγωγικότητας
-Στατιστικά τζίρου ανά βάρδια
-Πλήρως ευχαριστημένοι και πιστοί πελάτες που επιστρέφουν

Την υλοποίηση του έργου, καθώς και όλη τη μηχανογραφική υποστήριξη του εστιατορίων πραγματοποίησε η Exabit. Ευχαριστούμε τα καταστήματα Benvenuto Pizzeria-Trattoria στην Αργυρούπολη και στο Αιγάλεω για την εμπιστοσύνη τους!

 

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι