- Marketing Dpt.
- Blog
- Εμφανίσεις: 1112
Webinar Retail για τους πελάτες και τους συνεργάτες της Megasoft
Με μεγάλη συμμετοχή διεξήχθη την Τετάρτη 11/05 το Webinar που διοργάνωσε η Megasoft για να παρουσιάσει εξειδικευμένες εφαρμογές και σημαντικές διαχειρίσεις για το Retail & την εντατική λιανική.
Το παρών έδωσαν επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και είχαν την ευκαιρία να δουν αναλυτικά την ευκολία που προσφέρουν στη διαχείριση των καθημερινών εργασιών οι λύσεις της Megasoft για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
- Πώς έκλεισε το 2021; Πώς βλέπετε μέχρι τώρα τη χρονιά και ποιες είναι οι προβλέψεις σας;
Το 2021, παρά το δύσκολο κλίμα που έφερε και στη χώρα μας η κρίση υγείας, εμείς συνεχίσαμε την αναπτυξιακή μας πορεία και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι ήταν μία πολύ καλή χρονιά για τη Megasoft. Κατακτήσαμε τους στόχους που είχαμε θέσει και αυξήσαμε σημαντικά την εγκατεστημένη μας βάση, φτάνοντας αισίως τις 22.831 εγκατεστημένες εφαρμογές. Η κρίση στην Ουκρανία και οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή έφεραν δυσμενείς επιπτώσεις για όλον τον κόσμο, επομένως δε θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη η Ελλάδα, αλλά και η Κύπρος, στην οποία επίσης δραστηριοποιούμαστε. Τα αποτελέσματα το πρώτο τετράμηνο δεν ήταν τόσο υψηλά όσο θα θέλαμε. Στην Ελλάδα, όμως, της παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης από το 2009, έχουμε μάθει να αντιστεκόμαστε, να παλεύουμε και να τα καταφέρνουμε. Όχι χωρίς κόπο, αλλά με πολύ δουλειά και προσήλωση στους στόχους μας.
Στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Megasoft και της ενσυναίσθησης των ανθρώπων της, στελέχη της εταιρίας βρέθηκαν κοντά στα παιδιά του “Χαμόγελου” στο σπίτι τους στο Περιστέρι για να προσφέρουν δώρα στα παιδιά και είδη οικιακού εξοπλισμού.
Την Τετάρτη 20 Απριλίου, κατόπιν συνεννόησης με τους Υπεύθυνους του Χαμόγελου του παιδιού, παραδόθηκαν όλα τα είδη που θα καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες του σπιτιού σε οικιακό εξοπλισμό, τα οποία η εταιρία Megasoft ανέλαβε να δωρίσει.