Οι αναβαθμίσεις των εφαρμογών εγκαθίστανται μόνο σε πελάτες που καλύπτονται από Συμβόλαιο Συντήρησης ή είναι σε εγγύηση. Σε διαφορετική περίπτωση πιθανόν να δημιουργηθεί πρόβλημα στη λειτουργία του προγράμματος. Επιβάλλεται να πάρετε αντίγραφα ασφαλείας (BACKUP), για κάθε εταιρεία και χρήση που διατηρείτε, πριν από οποιαδήποτε εργασία.
Η Megasoft Α.Ε. ουδεμία ευθύνη φέρει σε ότι συμβεί λόγω της μη τήρησης των παραπάνω όρων.
![]() |
Οδηγίες Αναβάθμισης Εμπορικών Εφαρμογών |
![]() |
Οδηγίες Αναβάθμισης POS Εφαρμογών |
![]() |
Οδηγίες Προσθήκης QRCODE (Εμπορική Διαχείριση) |
![]() |
Οδηγίες Προσθήκης QRCODE (Point Of Sale) |
Νέες Δυνατότητες PRISMA Win ERP | |
Νέες Δυνατότητες PRISMA Win Αccounting | |
Νέες Δυνατότητες PRISMA Win Point of Sale | |
Νέα Έκδοση
|
Προσοχή! Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναβάθμισης των εφαρμογών PRISMA Win και PrismaNET eBooks με τις νέες εκδόσεις, ακολούθως θα πρέπει απαραίτητα πριν την πρώτη αποστολή των κινήσεων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA να εκτελέσουμε από το μενού Εργαλεία > Hλεκτρονικά Bιβλία ΑΑΔΕ (mydata)> Aποστολή στο PrismaNET eBooks (myDATA – Αναλυτικά) για το διάστημα που δεν έχουν αποσταλεί οι κινήσεις στην ΑΑΔΕ. |
Προηγούμενη Έκδοση |